2008. július 10., csütörtök

Július 5 - július 9

Szombat este
Íjjjj. Vegyél néhány hivatásos profi táncost, menj el velük egy szórakozóhelyre és táncoljatok hajnali 5-ig. Eszméletlen estém volt. Velük nem számít, hogy úgy mozgok, mint egy robot. :J

Vasárnap. Sajna nagyon korán felébredtem, elmentem sétálni, vásárolni, szabadnapozni. Aztán ebéd Tridentében. Találkozás a régi munkatársakkal, barátokkal, megismerkedés az újakkal. Nagyon aranyosak voltak :J.
Délután munka az irodában, este már nem is tudom, mit csináltunk.
Copyright (c) 123RF Stock Photos
Az elmúlt napokban nagyon fáradt voltam, azt sem tudom, milyen nap van éppen. Cinzia is átkerült egy másik kempingbe, Lidóba. Nem tudom, miért van ez. Elment innen is néhány fiú, és jöttek újak is. Sokan főállásban végzik ezt a munkát. 3 hónap Olaszország, 4 hónap Mexikó, 2 hónap Korzika… és általában vissza-visszatérnek egy-egy helyre, ahol nagyon jól érezték magukat.
Úgy szeretem nézni a táncosokat, ahogy próbálnak, ahogy táncolnak. Vasárnap elmaradt a színdarabunk, mert hirtelen eleredt az eső, ami nagyon is jó, már kellett a felfrissülés, óriási hőség van. Hétfő este Cindarella musical, tegnap pedig élő-koncert. Utóbbi nagyon megterhelő volt, mert fél 12ig játszottak, nekünk meg szórakoztatni kellett a vendégeket egy elég kimerítő nap után. Cindarella viszont fantasztikus. Már másodjára láttam, de még mindig elbűvöl.
Ügyesek vagyunk. :)

Ezen a héten már nem vagyok a gyerek-klubban. Nagyon változatos volt ez a pár nap. Délelőttönként a Summer Junior Camp nevezetű ifi-sport-klubban vagyok vezető, felváltva Marco-val vagy Christinével. Itt különféle foglalkozásokat, játékokat szervezünk. Délután fordítanom kell egy vitorlázó-kurzuson, illetve teniszezni. Holnap este megint Oroszlánkirályt játszunk, már várom. J

Most szabadidőn vagyok, a főnököm a szomszéd lakókocsiban lakik, és éppen üvölt. Ilyen a stílusa. Ha kérdezek tőle valamit, annyira flegmán válaszol, hogy jobban nem is lehetne. De csak nevetek rajta. Na sebaj. Christine még nem ért vissza. Vajon hol lehet? Kár, hogy el akar innen menni. Néha nekem is eszembe jut, nehéz egy új nyelvkörnyezetben. Ráadásul a napot is nehezebben viselem.

2 megjegyzés:

kisstm írta...

Kérdezik a suliból tudsz e franciául?

aklübisz írta...

:D:D:D

kéne vissza a csárli mi?
kell egy rabszolga...