2012. október 24., szerda

Fuggosegek

Ez a kep mar szerepelt itt korabban,
de nagyon szeretem :D
Annyi mindent mond ez a tekintet...
A kazan-dolog megoldodott. Ketto szakember is jelentkezett, hogy mindent bekotnek meg a heten.
Ma mar telies gondolatok libbentek at a fejemen, amikor kimentem ez utcara, szurke felhok, metszo hideg levego, nekem ma lett vege a nyarnak... Varom a tavaszt...

A kolleganom hetvegen koltozott el egy masik lakasba. Meg nincsen bekotve a tv, igy nagyon uresnek erezte a napokat. Azert jutott eszembe, hogy mar aprilis ota nem neztem tv-t. Egyaltalan. Nincs is. Csak a keszulek, amit csak azert tartok, hogy legyen mit osszepiszkitaniuk a legyeknek, illetve hogy a macskak konnyebben feljussanak az ablakparkanyra. (A tv allatbarat!!!) Es abszolut nem hianyzik, meg csak eszembe sem jut. Pedig korabban fuggo voltam, ha egy sorozat erdekelt, akkor percre pontosan ott kellett ulnom/allnom/fekudnom a doboz elott szendvicsekkel es innivaloval felfegyverkezve. Kezdve a Homok titkainal, az X-aktakon keresztul a BigBrotherig. Valogatas nelkul.

Sajna egy ideje internet-fuggo lettem es jatek... Pedig ez sem hianyzott kulonosebben, amikor a koltozesek miatt nem volt egy ideig. Ezeket is megprobalom redukalni, gondoltam arra is, hogy torlom az arckonyvemet. De a vegso klikknel megallt az ujjam. Van elet az arckonyv utan? Tul sok kedves ember van, akikkel csak igy vagyok kapcsolatban. A vicces kepekre viszont nem klikkelunk ra tobbet. A vicces kepek furmanyosak. Mert minden vicces kep mogott ott rejtozik meg egy vicces kep. Es meg egy. Es meg egy. Es igazabol nem is vicces, csak automatikusan klikkel mar az ujjam. Na, ezt meg kell szurnom.

A masik a vegtelen jatek, amit -es hasonszoru baratait- regebben utaltam. Eppen azert, mert vegtelen es nincsen cel, amit el kell/lehet erni. De a rokalanyom mar lvl71 !!! Es nagyon eros! A legtobb boss-t egyedul kinyirja. A clericem is 71-es, de o csak gyogyitani meg buffolni (hu, miket tudok) tud igazan. Emelett ott lapul a lvl50es seekerem, aki egy harcigep, par lvl es erosebb lesz a rokalanynal. De most nekik is bye-bye.

Most szeretnek idot nyerni mas dolgokra is. Amik nyomot hagynak. Es valahogy tartosabb oromot adnak. Nem okoznak fuggoseget, nem visznek monotonitasba, sot, osztonoznek a kreativitasra. Amikre emlekezni fogok, akkor is, ha becsuktam az ablakot. :)
Kell hogy legyen elet a halal elott.

2 megjegyzés:

aklübisz írta...

olyan czukker vagy. most mar en is 0sszeszedm magam

Csárli írta...

na. jol van. te is cukki bammi vagysz