2013. május 8., szerda

A szellem

Aki mar utazott sotetedes utan Szentistvanon keresztul, biztosan figyelmes lett a temeto kulso sarkanal alldogalo, bameszkodo sotetkek szellemre. Igazabol tiz eve nem lattam.
Csak olyankor, ha a fel 11-es busszal mentem haza meg iskolas koromban. Mindig ott acsorgott, nezelodott, mintha at akarna menni az uton. Gyerek formaja volt, nagy szemekkel, kisse atlatszo, zseleszeru, es elofordult, hogy zoldes-narancssargas szint oltott kek helyett. De csak ritkan. Es csak az arca.
Szoval mult heten megint talalkoztunk. Pentek este hazafele menet.
Egy kopadon ult, es csak nezett maga ele. Most szurkeskek volt es meg is oregedett. Csak emiatt jutott eszembe, hogy korabban mar lattam. 
Par nappal kesobb bicajjal mentem arra, es a pad nem is volt ott.

Amugy

IRDATLAN IRDAS HOSSZU HETVEGEM van. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

zsulipuro!!!!! emlekszel mikor autoval mentunk haza, meg a kis zold suzukival es eloszor azt hittem valami stoppos meg hogy meg kene allni, de ahogy kozelebb ertunk hozza megsem tettuk.... mert olyan szellemszeru volt.

Csárli írta...

Fuuuu, igen, ezt mar elfelejtettem!!!
Zsamporo tumporeee!
En is csak kicsit lelassitottam most, es a visszapillantoban nem lehetett latni! :)

Névtelen írta...

nyulipro en az nem is lattam soha.

Csárli írta...

Biztos mindig a jobb oldalon ultel a buszon. Erdekes, repulon mindig a jobb oldalt valasztom, meg soha nem ultem a masik oldalon.
Buszon pedig bal, ha lehet.

aklübisz írta...

juj most figyelnem kell, elfelejtettem hol szoktam buszon ülni.