2015. március 27., péntek

Vegre vege ennek a hetnek. A hospitalas miatt vallaltam nehany plusz orat, igy vegul majdnem 50 orat dolgoztam a heten. Kimerultem. Pfffhhh. Ilyenkor ugy feladnam. Az elismertetest, a hospitalast, mindent. Csak aludnek. Mar neztem mas allasokat is, olyan nyugos vagyok ilyenkor. Mondjuk kerestem otthonhoz kozelebb eso varosokat, es Passau nagyon megtetszett Del-Nemetorszagban. Nem ilyen NAGY, es van Duna, meg valahogy melegebbnek tunik az interneten. Persze csak almodozok, egyelore maradok itt. Nem tudom, mi ez a folytonos utazasi laz. Grrrr.

Hetfon indulok haza!!!

Nagyon varom mar. Este fele erek majd Pestre. Hogy hazaig hogy jutok, meg nem tudom pontosan.
Pedro nincs tul jol. Egyre sullyed lefele, es mar nem tudom, hogy segithetnek rajta.
Mert nem is akar segitseget. Elzarkozott. Feltem.
Most nyugovora terek, dejo, hamarosan talalkozunk! :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most olvastam ezt.
Sajnalom hogy szombaton beszoltam.

Viszont ezerszer szoltunk hol es hogyan segithetnel rajta, az osszeset ignoraltad, egyet sem probaltal ki, hagytad hogy sullyedjen lefele es azzal hitegetted magad hogy a szeretet az = feltetel nelkuli elfogadas, pedig point hogy nem.
Lehet hogy itt lenne az ideje megfogadni a tanacsainkat, mielott megoli magat vagy teged.