2008. július 20., vasárnap

Régen

Július 12 szombat
Szabad délután. Az egyik lakótársam levágta a hajamat rövidre. Jó lett. Majd lesz kép is. :) Ezen a héten Summer Junior Camp vezető voltam. Nagyon jó volt, volt egy 30fős kis csapatom, akikkel délelőtt és délután 3 órát sportolok, játszok, beszélgetek, versenyeket szervezek, díjakat adok át, íjászkodunk, teniszezünk, ilyesmik; nagyon mozgalmas hét volt. Ma délután csak kevesen jöttek, és egy nagyon szép délutánt töltöttünk a lagúnában, kenuval. Eveztünk egy nagy kört, aztán egy csendes helyen összekapcsolódtunk, és csak lebegtünk a vízen. Christine és Francesco holnap elmennek sajnos. Mindketten nagyon fognak hiányozni. Úgy látom, az első hét döntő, tetszik-e vagy sem ez a munka. Itt Capalongában nekem is nehezebb. Nem a munka, inkább a nyelv miatt. Most netezés, alvás, aztán éjszaka búcsú-buli a távozókkal.
A megfázásom végre elmúlt! A térdem is rendbe jött, most már csak a hőséggel küszködök, kemény 40 fokban dolgozni a homokos tengerparton, viszont nagyon szép. A tenger égszínkék, a homok finom és nagyon jó kis kagylókat gyűjtök. Egyre barnább leszek, bár a többiekhez képest még mindig albínó vagyok. J
Az esti parti unalmas volt és fárasztó. Találkoztam Stefanóval, a Lidó főnökkel. Ő valahogy nagyon a szívén viseli a sorsomat, aranyos. :) Még mindig azon küszködik, hogy áttegyenek Tridentébe, most szóba jött Jesolo is, egy negyedik kemping, ami 100 km-rel arrébb van. Annyira nem szörnyű azért Capalonga, csak a kívülállók szemével.

1 megjegyzés:

aklübisz írta...

váncsi vagyok rád milyen vagy most, kküldj már képet!
pusz