2008. április 19., szombat

Nyár

Na, végre eldöntöttem, mit szeretnék.

Jelentkeztem az olasz kempingbe, Bibionéba. Június 15-én kezdek, de mehetek egy kicsit korábban is, azt hiszem 3-4 napra szükségem lesz még előtte a hely megismerésére, a feladatok megtanulására. Már most izgulok. Az első hét egy idegen helyen még olyan furcsa. Új környezet, új emberek, más nyelv, feladatok. Szerencsére kivételesen kedvezőbb busszal utazni, az utolsó utam óta nem szívesen szállnék egyedül repülőre.

Elképesztő, mennyire megnyitja a világot az Internet. Le tudom informálni a helyet, ahova megyek, a vezetőket, a feladatokat. Beszélhetek olyanokkal, akik már dolgoztak ott. Megnyugtató, nem teljesen idegen területre érkezni.

Néhány hete levelezek egy lánnyal, aki au-Pairnek készül Németországba, és kiváncsi volt a tapasztalataimra, éményeimre. Olyan természetességgel tudtam neki írni és ajánlani, most pedig én is ebben a helyzetben vagyok.

Na, 1 perce újabb ajánlat futott be, Fuerteventuráról. Ajjaj, tegnap udvariasan lemondtam a másik 10 jelentkezőmet (vérzett a szívem, hogy nem tudok gyorsan osztódással szaporodni), rossz olyan dologról lemondani, ami nagyon tetszene, de csak egyet választhatok.

Nincsenek megjegyzések: