2015. január 15., csütörtök

Anerkennung

Diploma elismertetes. Igy hivjak a folyamatot, amiben most eroteljesen reszt veszek.
Kicsit felek tole, meg eleg stresszes idoszak lesz ez nekem. A kovetkezo fel evet szivesen atugornam. Hetfon elmentem a helyi altalanos iskolaba bemutatkozni. Leadtam a papirjaimat es eloalltam a kivansagommal, hogy naluk teljesithessek egy tanitasi gyakorlatot, melynek zarasakent vizsgatanitanom kell ketto tanorat. Mindekozben dolgoznom is kell, es letennem egy nemet nagyon-felso-foku nyelvvizsgat, amire mar jelentkeztem, de meg nem valaszoltak, mikor kell mennem.
Az iskolabol ma irtak vissza, hogy mehetek! A reszletek megbeszelesere jovo heten meg egyszer meglatogatom oket, aztan kiderul, mikor kezdodik az eletem NAGYON FARASZTO ES KEMENY ES ES ES resze. De a vegen, ha minden sikerult es tuleltem ezt a turbo idoszakot, akkor itt is dolgozhatok tanitokent.

Itt enyhe oszies ido van! :)
Hianyoztok!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

gratulacslapula