2014. október 1., szerda

Nagy kö

esett le a szivünkröl, megsem kell költöznünk!
Ket honapot meg maradhatunk, es megkapjuk a szomszed lakast is (???), hogy több helyünk legyen. Meg ott jobb a konyha es a fürdö.


Voltam egy felsöfoku nemet teszten, 6unknak sikerült rögtön, a többieknek pedig egy kurzuson kell majd reszt venniük. Megismerkedtem nehany kulfoldi kollegaval, a tobbi ovibol. A munkaadom rendszeresen szervez kulfoldi-talalkozot, tapasztalat-cserere, honvagy-kivesezesre, ilyesmik. Sok magyar is volt, fiatalok es idösebbek, meg az egesz "keleti blokk" kepviselöi.


A gyakornokkal mar joban vagyok. Azt hiszem, ö is velem.
A Birgitnek meg megbocsatottam. Jövöre elköltöznek: Horvatorszagban fogjak a rasszizmus magvait tovabb szorni.


A villamost nagyon szeretem. Mar egy vekonyabb könyvre valo törtenetet leirtam, szituaciokat, telefonbeszelgeteseket, vicces es szomoru gondolatokat.
Most mennem kell, de le kellett irnom, hogy (meg) nem leszunk hajlektalanok! :)



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon orulk nektek, hogy minden jol megy. puszi