2014. szeptember 17., szerda

Elso hetek



Pedronak van most 1 hetes munkaja: tesztelnie kell egy uj, izesitett asvanyvizet. Komoly.
Ha talal ilyet chips, csoki, gumicukor... temakorben is, akkor wuff.
En meg reszt vettem egy kozvelemenykutatason, es kaptam egy NAGY doboz csokit. Yey.

2 het es koltozes. Es meg mindig nem tudjuk, hova... Keves megfizetheto lakas van. A kollegaim
sokat segitenek a keresesben, persze az idegeim
tul vannak feszulve, utalom a bizonytalansagot. Annak viszont orulok, hogy
vegre normalis munkam van. Nem vagyok ugynok, ezt mar tudom. Legalabbis most.
Aztan valamikor rajovok, hogy nem vagyok ovoneni.
Aztan majd, hogy nem vagyok semmi, csak egy ember.
Regen mindig azt gondoltam, hogy mindenki el van hivatva valamire, amit a legjobban tud.
Lehet, hogy fel kellene mar nonom. Wuff. Vagy nem.

A napirendemrol akartam meg irni:
40 oraban vagyok beosztva hetente, es minden nap mashogy dolgozok.
A hetfo gyilkos, mindenki este fel 7-ig bent van, mert 5-tol megbeszeles van.
Utana egy kicsit lazabb: vannak napok, amikor 6 orat dolgozok, van, hogy 8-at.
Koran kelek!!! Majdnem egy orat utazok. Most a belvarosban lakunk, es egeszen a varos szelere
kell kiutaznom: most azon a kornyeken keresunk lakast.

Reggel kiszelloztetjuk az ovit. Elokeszitjuk a reggelit es varjuk a gyerekeket.
Meg nincsenek olyan sokan, ket csoportban vagyunk, osszesen 16 gyerekkel. Kesobb tobben lesznek majd
a kollegaim szerint, akkor 3 csoportban leszunk. Ezzel a rengeteg gyerekkel 10 nevelo foglalkozik,
es ket hely meg ures. Ha belegondolok, hogy egy ideig ugyanennyi szellemi fogyatekos gyerkocre ketten
vigyaztunk Ilonkaval!
Negyed 8-tol delutan 5-ig vagyunk nyitva. Eddig meg nem volt sok dolgom, meg a kollegaim is
inkabb lazabbak. Nagyon onalloak a gyerekek. Ugyhogy errol majd kesobb irok, ha mar jobban belelatok
a dolgokba.
Mar nem vagyok folyton faradt.

Eees mar csak nagyon keveset cigizek! Remelem, vegre teljesen le tudom tenni!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

juditka-juditka (a hangsulyt azt kepzeld hozza :))
nagyon jo hogy ilyen jokat irsz. annyira szurkolunk. lakas is biztos lesz vagy valami shared house. nezd meg a facebookon a frankfurti magyarokat. biztos vnnak, es bizts vannak koztuk segitokesz jo fejek.
irj sokat
puszoka
bulipurbo-csillampota

Névtelen írta...

csrujmpale, nagyon gyunyoru kepeket csinalsz tokre jo oket nezegetni, lecci sok kep legyen tovabbra is, krampole luffamuppa

Csárli írta...

Brampoto krampota :)