2014. június 24., kedd

Milyen

jo lesz megszabadulni a titkoktol. En mindig is oszinte ember akartam lenni, igazat mondani, becsuletesnek lenni. Aztan az oszinteseg mar nem latszott kifizetodonek. 
A munkam nagy resze, monduk olyan 70 %-a hazugsagra epitkezik. Ezt "tortenetmondasnak" nevezzuk, vagy az igazsag kiszinezesenek. Ma mar a munkamon kivul is folyekonyan hazudok, torteneteket meselek. Meggyozoen. Gondolkodas nelkul. Es csak gyulik bennem ez a sok kosz, es szamontartani, kinek mit meseltem, egyre nehezebb lesz. Szoval ugy kepzelem, hogy vegre kimondani a titkokat nagyszeru erzes lesz. Olyan szabadsag meg mely lelegzet erzes. Utana mindent el fogok mondani. 
Rajottem meg valamire. Amiota hazudok, azota nem bizom senkiben. Senkirol nem feltetelezem elso korben, hogy igazat mond. Tehat a bizalmatlan emberekben nem szabad megbizni.
Szoval van most ez a titokszeruseg, es annyiszor megfogalmaztam, megalapoztam. Hehe. A hazugok masik ismertetojegye, hogy mindent megmagyaraznak, es szines tortenetbe foglalva mondjak el, amit akarnak. A legtobben tudatosan figyelnek a lebuktato testbeszedre. Mi, profi hazugok, nem babraljuk a szankat, vagy az orrunkat. Akkor sem, ha egy hangya maszik eppen rajta. Nem keruljuk a tekintetet. Es figyelunk arra, hogy nyitott legyen a testtartasunk.
Yay, de jo is lesz nem titkolozni. :)



Nincsenek megjegyzések: