2014. május 16., péntek

Kepmutatas reloaded - ugyanaz olajpasztellel

Kovetkezo kedvenc: az olajpasztell. Azert szeretem, mert nem kell fixalni, nem kapok fulladasos rohamot a szallo portol, szinte minden feluleten hasznalhato es ha megsem tetszik valami a kepen, konnyeden kijavithato. Szoval a szines kretak kozul o a nambor van.

Extra pont jar neki azert, hogy tobb feluletet lehet egymasra vinni, es peldaul karcolassal lathatova lehet tenni az also retegeket. Meg egy extra, hogy terpentinnel oldhato. Egyszer majd kiprobalom ezt is.

Az egesz azzal kezdodott, hogy szerettem volna letrehozni egy erdes, szines feluletet egy hagyomanyos pasztellkephez.

Eddig oke. Sima akrilfestek, erdesebb ecsetvonasokkal.

Szenvazlat. 1. eszrevetel: szennel nagyon kellemes
akril alapon dolgozni.

Ilyenek egymas mellett...

Most, hogy festettem magamnak egy sargas eget,
inkabb megis keket szeretnek.
A kreta alig tapad, az ecsetvonasok menten sotett pottyok
keletkeznek. Olyan, mint egy erdes fal.

2. eszrevetel: pasztellel nem jo erre az alapra rajzolni.
Probalom az ecset huzta vonalakat kovetni, a szinek
osszemoshatatlanok, az egesz olyan
szaggatott.

DELETE

Na, itt vettem kezbe az olajpesztell kretakat.

Erdemes eloszor a vilagosabb szineket felvinni.
Ez egy kicsit egy jatek is, minden kretat csak 1x hasznalhatok.
Persze nem, :)
A feheret.

A sargat.

A narancsot.

Kidolgoztam az eget. Szeretnek egy melegebb,
vidamabb kepet most.

Osz.

Tavasz.

Nyar.

A faagakhoz most nincs kedvem, mondjuk, hogy a baloldaliba
belecsapott egy villam, es kiszaradt.

Szeretem, ahogy valtoznak a kepek es a hangulatok.



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Very Nice!
Z.