2012. november 5., hétfő

nagyon november

Copyright (c) 123RF Stock Photos
Ebben a honapban mar sok dolog tortent, pedig meg csak par napja tart. Erwin hazatert es mintha azota sokkal nyugodtabb lenne az elet. Olyan erzes, mint regen az elso kis lakasunkban, hogy teljes a letszam. Mintha annyit szamitana ez a kis dog, pedig igen. Milyen igaz, hogy ha megszeliditek valamit, akkor felelos vagyok erte, es csak akkor vagyok nyugodt, ha rendben van vele minden es boldognak latom. Nyilvan ezert aggodok most a Pedi miatt is ennyire, hogy mi merre meddig legyen. Errol nem is tudok nyilatkozni. Majd ha mar valami biztos. Remelem, meg nem keso kijavitanom a hibakat.


November elsejen itt voltak a rokonok. Milyen felnottek mar az uncsitesoim, nagyon gyorsan megy az ido!
Anyuka nagyon finom toltott kapit fozott, nyammi! A temetobe nem mentem ki veluk, nem is tudom mar, mikor voltam utoljara, biztos van mar 5-6 eve.

Ma egesz nap futest szereltek nalunk, 2 helyseg mar kesz van, es vegre meleg van!!! :)

Talaltam nehany verset, depresszios tini-korom sotet bugyraibol, (mar nem emlekszem, hogy tenyleg en irtam-e oket. Talaltam kulonfele novellakat, regeny-vazlatokat is, es mintha eloszor olvasnam. Valamit tudott ez a csajszi, amit en mar nem,) tessek egy:

"Gyilkossag

Megolsz valakit, eszre sem veszed.
Tagjaid gyilkosak: szemed, szad, a kezed.
Eltaposol mindenkit,
legyen ember, vagy allat,
talan mar te is holt vagy...
Eleg egy pillantas,
egy meg nem fontolt gondolat,
s a lelek osszeroppan a zokogo sziv alatt."

(1996. november)

OMG OMG OMG

A legrovidebb:

"Harc

Szeressem, vagy ne?"

Nincsenek megjegyzések: