2012. október 26., péntek

viharos reggel, nyugodt este

Erdekes, hogy ha reggel hagyom magam felbosszantani valamin, akkor sokkal lenduletesebben es jobban megy a munkam. Es a nap vegere mar minden jo.
Ma a macskak nyirtak ki az idegeimet. Mar megint. Levertek az utolso cserepes viragomat is az ablakparkanyrol. Mielott hozzajuk nyultam volna, inkabb elmentem dolgozni, es nagyon sikeres napom volt!!!

Kozvelemenykutatasom alapjan 2,5 nemetbol 1,5 ismeri a TOPINAMBUR-t. Az egyik a fonokom, de o mindig MINDENT jobban tud. A masik a Pedi, de o nem eri, mert o spanyol is.
A kolleganom viszont nem hallotta meg soha ezt a szot. O egyebkent is mondta mar, hogy hatranyos helyzetu, mert nekik alt.suliban valasztani kellett, hogy olvasni, vagy irni akarnak-e megtanulni, es o az utobbit valasztotta.

A rakott nambur nagyon jo lett!!! Ugy keszitettem el, ahogy leirtam, csak kis sonkacsikokat is kevertem a szeletek koze. A fokhagyma nagyon jol illik hozza!

itt ma is jo olvasnivalo van

Nincsenek megjegyzések: