2008. szeptember 8., hétfő

1

Copyright (c) 123RF Stock Photos
Amikor fölébredtem (reggel 7-kor, mint OTT), körülnéztem, hol vagyok most???
Aztán nyugodtan aludtam tovább, ITTHON vagyok!
Hiányzol Capalonga. Hiányzol Niccoló, Filippo, Clara, Mario, Cecilia, Mirco, Gus, Marco, Beppe, Paolo, Denise, Bianca, Francesco, Anna, Luca, Lidia, Diana, Rebecca, Christine, Sonja, Marcus, Alessandro, Stefano, Giorgio, Nick,Timo, Mario, Marina, Martina, Giulia, Giulietta, Lorenzo, Christian, Cinzia, Valentina, Martin, Erwin, Fra, Michy, Sarah...
Ma:
- volt főnököm kérdezte, miért nem jelentkeztem még a munkahelyemen
- üdv a gyerkőceimtől (a héten látogatás)
- munkakeresés (a héten ügyintézés)
A nagy nehezen összeeszkábált playback-how-m nem is lett olyan rossz. Kár, hogy már nem láthattam, kemény munka volt :) 15 gyerkőcnek kellett különféle zenékre táncot tanítanom últ héten, amit aztán előadtak szombat este. Szombaton egész nap próbáltunk, aztán megkérdezték, medig maradok még, ugye jövő héten is... :(
Jobb, most itthon, hogy nem kell látnom, ahogy lassan szétesik a mi kis jó csapatunk.
És jó itthon a szüleimmel, mamával, tegnap Ágika is itthon volt. Hiányzik a mozgás, a zene, a tánc.

2 megjegyzés:

kisstm írta...

üdvözlet itthonról

kisstm írta...

menjél pl. futni...