2008. május 20., kedd

9 vagy mégsem? :(

Ich biiin müüüde.
A mai nap úúúgy lefárasztott.
1. Korán bent voltam a városban. Elmentünk a vezetős papírokért :) (merthogy van jogsim)
2. Napközi: ma bekeményítettem és nagyon összevesztem egy kissráccal, még hűtést is kapott egy kolléganőmtől. Nem áll jól nekem az idegesség (mondhatni nevetséges, amikor alig nőttem magasabbra a gyerekeimnél)
3. A szabadságom körül kérdések vetődtek fel. Ajj. Beszélni kell erről, mert szeptembertől is számítanának rám.
4. A diákban jó volt ma, ilyenkorra viszont már csökkentett üzemmódban vagyok és kevesebb energia áll rendelkezésemre.
5. Az utóbbi időben valahogy rámtelepedett 5 fölösleges kiló, amiktől mielőbb meg kell szabadulnom.
Röviden ennyi.
Végre leszakadt az a felhő, ami már reggel óta a környék fölött gomolygott.

Nincsenek megjegyzések: