2008. május 21., szerda

8 ?

1. Szemészet. Pupillatágításon voltam, nagyon izgalmas volt a délelőtt, 3 órán keresztül csak homályosan láttam és úgy néztem ki, mint egy földönkívüli a nagy, fekete szemeimmel :). Az egyik kolléganőm mondta, hogy ő is ilyet szeretne. :) A doki megnézte a szemfenekemet és mindent rendben talált, hála, most egy ideig nem kell aggódnom emiatt. A vizsgálat elég félelmetes volt. Valami zselével bekent lencsét rakott a szememre és vakító fénynél beletükrözött. Előre figyelmeztettem, hogy hisztis vagyok és lehet, hogy sikítozva ki fogok rohanni a szobából. Erre nem került sor, egész jól türtőztettem magamat. Ami a legjobb, hogy a szakadások a retinámon tökéletesen begyógyultak. :)

2. Ügyintézés. Ez uncsi. Okmányiroda, stb.

3. Napi. Ma sem telt el a nap veszekedés nélkül. MIÉRT??? Holnap még több türelemmel kell viseltetnem és még több jóindulattal és megértéssel. Ma sem volt igazam, így visszagondolva. Égek.

4. Diák. Soso, fáradtan, tág pupillákkal, napszemüvegben végighúztam, jó volt hazamenni. Olyan nyugodt este volt.

5. Itthon. Fel van adva a lecke. Újabb ajánlat futott be egy keresztyén iskolából, ahova 1 évvel ezelőtt jelentkeztem, de teltház volt. Most lenne üresedés, nekem meg itt van a döntés. Alszom rá egyet, imádkozom az ügyben, majd meglátjuk.

1 megjegyzés:

aklübisz írta...

ez ilyen műtét utáni vizsgálat volt? vagy miért kellett menned?