2008. április 10., csütörtök

Végre csütörtök este


Ma rengeteget fociztam és játszottam.

Végre napsütéses idő van!


Igaztalan dolgok ma is voltak... Most, hogy már 4 hónapja itt vagyok, jobban belelátok mindenbe. Hogy valaki megverette az egyik gyerekkel a másikat, hogy a nevelők olyan büntetéseket találnak ki, amiket szerintem nem kellene, és ilyenkor látom, hogy hiányzik mindenből a szeretet. Hogy ez egy fura világ, amikor a saját feszültségünket, rosszkedvünket másokon vezetjük le, hogy magunkkal éreztessük, hogy valahol mi vagyunk ám a janik. A kisebbekkel el tudunk ám bánni!


Na, mindegy. Úszunk néhányan szemben az árral.
Ezek pedig a képek, így monitoron nem adja vissza, amit szerettem volna, :) nagyon édes kislányom volt :) Öröm volt rá és a testvérére vigyázni. Remélem, nyáron meg tudom őket látogatni.

1 megjegyzés:

Mamis írta...

Nagyon szépen tudsz rajzolni!!!
Sajnos a világ maga egy igazságtalan ...
Bennem is sokszor megfogalmazódik,hogy miért ÉN,miért VELEM??!!