2008. március 28., péntek

Március 27 van már

Régen nem írtam. Ilyenkor olyan rossz összesűríteni a dolgokat, hogy minden fontos benne legyen.

18: Az a bizonyos vizsga nagyon jól sikerült, sőt! Nem is mondhattam végig a tételeimet, mert túlságosan magabiztos voltam... Ezt kicsit sajnáltam, de eszembe juttat egy 10 évvel ezelőtti, gimis nyelvtan felelést, amire nem készültem. És mivel addig mindig jól dolgoztam, 5öst kaptam, mert a tanárom úgy gondolta, hogy én ezt tudom, csak összezavarodtam. :) Szegény TK már 1 éve elment, nagyon sokat tanultam tőle. És meddig terveztük, hogy elmegyünk már végre hozzá, és nem jött össze.

A hét további része változatlanul felkelés, munka, pihi, felkelés, munka, pihi, ...

Aztán jött Húsvét.
Nagypéntek: Elfelejtettem, hogy ilyenkor nem illik húst enni, én meg főztem egy sonkát. Anyu + apu elutaztak Szeghalomra, csak tesóm, sógor meg én voltunk otthon.
Megvarrtam életem eddigi legszebb patchwork terítőjét!!! A címe Juditka virágoskertje. :)

Utána egyedül nem volt kedvem gyülibe menni, pedig jó volt. Na meg kaptam egy heroes 4-et, ami most nem hagy nyugodni.

Ma meg már tényleg ma van, rögtön indulok vezetni, majd suli.


Copyright (c) 123RF Stock Photos

Nincsenek megjegyzések: