2008. március 17., hétfő

Fáradt hűvös reggel

Nagyon sokáig tanultam éjszaka. Főiskolás koromban voltam utoljára így, hát kemény volt, nem tudom, hogy bírtam annak idején. Már éjfélkor álmos voltam, meg 1kor is, aztán 2kor inkább lefeküdtem és csodák csodája, 6kor felkeltem minden külső segítség nélkül. Sétáltam egyet, és nagyon szép friss az idő, süt a nap, és elég szépnek ígérkezik ez a nap is, leszámítva a közérzetemet, hogy most iszonyúan fáradt vagyok, de nem gooond, jó lesz azért ez a nap. :)

A helyettesítés is megoldódott, kedves kolléganőm átveszi mind a 18gyerekemet, az estét viszont még nem tudom, nem bánnám, ha nem kellene bemennem a gyerekotthonba, de ezt valószínűleg nem tudom megcsinálni. Na, csak átjutok a holtpontomon, aztán még átolvasom a tételeket, és mehetek is. Csak sikerüljön! Ezen nem szabadna elbuknom.


Copyright (c) 123RF Stock Photos

Nincsenek megjegyzések: