2014. december 31., szerda

Karacsony 2014

Szenteste elutaztam Sulzebe. A kis eszaki csaladomhoz. Mennyire mas a kornyek, minden olyan kicsi es puha, nagyon szep volt. Amiota Frankfurtban elunk, most eloszor hagytam el a varost. Es amikor tegnap visszajottem, es lathatova valtak a nagyvaros epuletei es fenyei, akkor jol ereztem magam. Mintha hazajonnek ide. Egy kicsit.

Heikeek nagyon aranyosak voltak. Nagyon le voltam betegedve, ugyhogy ez volt az elso Karacsonyom, ahol nem ettem magamat degeszre edessegekkel, sutemenyekkel es sulthusokkal. Gyorsan elment ez a het, sok regi ismerossel talalkoztam, sokat  beszelgettunk, jatszottunk, szep volt.


A hatterben levo nagyobbik kepet meg en festettem 7 evvel ezelott. El is feledkeztem rola, most mutatta a Heike, hogy meg megvan.





Egy regi csaladi kep, amelyre veletlenul bukkant Heike az anyosanal. A kepen lathato kislany tiszta Riona. A csalad ezen agat nem is ismertek eddig, a kislany dedunokaja pedig nem baratkozik.





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csaladdal jobb mint csalad nelkul.

Névtelen írta...

Az biztos. Volt mar egy maganyos Karacsonyom.