2014. szeptember 15., hétfő

Elsö hét

Szerdara meggyogyultunk. Mar nem vagyunk olyan kimerultek.
Kicsit csalodott vagyok, hogy megsem lakhatunk itt 3 honapig. Konnyebb lett volna. (NEMBAJ) Vettem ezt az Internet-Sticket.
Amivel egyszerubb oldalakra fel tudok menni. Meg van nemet telefonom. Eeees:
voltunk eletunkben eloszor harom des moziban. Bizonyam! :D A film nem tudom mi volt. Hianyzik a csaladom.
Meg Ervinke es a macskak.

Csutortok. Lakaskereses. Pedro fel, hogy utcara kerulunk. Persze nem! Ne aggodjatok. :)
Beszeltem ma Heikevel is. 2 het mulva talalkozunk. Ide kell jonnie, leadnia par papirt
a repteren.

Mivel tobbek kozott mosogepunk sincs (NEMBAJ), penteken elmentem egy mososzalonba. Olyan filmesbe.
De se szornyek, se zombik nem bukkantak fel. Elfogyasztottuk a batyai torta utolso morzsait is.
Nagyon finom volt, meg mindig.
En tenyleg ugy erzem, mintha mar 1 honapja legalabb tavol lennenk.

Szombaton egesz nap konyvtarban voltunk.
Vasarnap pedig egesz nap olvastunk, meg keszultem a masnapra.

Gyorsan eltelt az elso munkas hetem. Egyelore csak figyelnem kell, meg kerdeznem,
jol el is faradtam a sok uj informaciotol. Csutortokon ceges kirandulas volt,
voltunk templomban, meg a varosban rendeztek nekunk ilyen tajekozodasi versenyt.
A kollegaim meg mindig aranyosak.

Most mar nincs is nagyon mit irnom.
Ti jottok.

Nincsenek megjegyzések: