2012. december 20., csütörtök

Letészem a lantot

18 nap szabadsag var ram. Vege. Nagy sohaj, megkonnyebbulten, elegedetten. Jo hetet zartunk, es nincsen semmi tervem, teendom a kovetkezo hetekre. Kiveve egy kiados nagytakaritast es mosast. Feleltem az osszes ruhatartalekomat, de tenyleg. Fonok meglepett minket, igaz, mar megvolt hetvegen a ceges kari, ajandekok, vacsora, stb. ma megis beallitott egy nagy pakkal. En egy teli csizmat kaptam, es apoloszereket a hajamra, a kolleganom pedig egy telikabatot. Elozmeny hozza, hogy meg nyaron egy spontan beszelgetes alkalmaval meselte, hogy maganak soha nem vesz semmit, peldaul mar 2 eve szeretne venni egy uj kabatot, de minden alkalommal, mikor mar kivalasztott egyet, akkor leteszi, es inkabb a gyerekeinek vesz valamit. Majd jovore, egy telet meg kibir.
Szoval ritka figyelmes fonokom van, es nem csak fonok, hanem baratno.

A ferje egy erdekes teoriaval allt elo. Nem hiszek benne, sot jokat mosolygok a bajszom alatt, ha valakitol hallom, hogy mar lelekben felkeszul a holnapi vilagvegere (meg kevesebb, mint 6 ora!), de ez tetszik, illetve meginditja a fantaziamat.
Szoval szerinte a vilag tobb dimenziobol all, es mi is tobb dimenzioban letezunk parhuzamosan. Minden fontos dontesunk utan, ha ki kellett valasztanunk egy osvenyt, akkor a "nem-valasztott-utat" egy masik dimenzioban egy masik en elte tovabb. Szoval parhuzamosan velem most ruhatervezo vagyok egy hires cegnel, misszionarius vagyok Albaniaban, a Kanari-szigeteken barkacsolok a gyerekekkel, egy kis falusi altalanos iskolaban okitom a nebulokat, stb. Szerinte ma, 23:59:59 utan a jelenlegi dimenzio megszunik, es atcsuszunk egy masikba, es talan nem is fogunk az elozore, szoval a mostanira emlekezni.

Lattam valami hasonlo otleten alapulo filmet, nem rossz. :)



2 megjegyzés:

aklübisz írta...

egyre jobban megy a cucc :)

Csárli írta...

ez nekem is jobban tetszik, de tud am jobbat is:) szeretem