2012. november 24., szombat

Kutyas dolgok

Olyan sokat tanulok a kis dogomtol (anyuka angol-lesson 1: kutya = doeg (pontos o), ize dog)
Olyan huseges. Szerintem nincsen idoerzeke, orakon at kepes az ajto elott ulni, a legdelcegebb tartasaval, es figyelni, mikor nyilik ki vegre. Egyszer elutaztunk hetvegere, es kikisert a buszmegalloba, ami a hazunk elott volt. Gondoltuk, majd hazamegy a kis kuckojaba, de nem. Amikor masnap hazaertunk, meg mindig ugyanott ult, es vart. Mennyi busz jott es ment ezalatt, de o csak vart turelmesen.

Hajlamos vagyok feladni dolgokat, ha nem kapom meg oket rogton. Es valami mast valasztok helyettuk, egy utanzatot, vagy potlekot, es elfelejtem az eredeti celt. Megelegszem a hamisitvannyal is, mert nem akarok varni. Felbehagyom a festmenyeimet, lemondok barati talalkozokat, nem allok ki az elveim mellett. Kenyelmetlen.

Van egy film, Hacsi, a leghusegesebb barat a cime azt hiszem (csak eredeti nyelven nezek filmeket, ugyhogy a magyar cimeket nem ismerem annyira), ajanlom mindenkinek. Kicsit sirnom is kellett miatta, ez is nagyon ritkan fordul elo velem.

A masik a hala. Valahol azt olvastam, hogy az allatok nem tudnak nevetni. Szerintem de.
Olyan kevessel megelegszik, ha fel oracskat setalunk egyutt, mar akkor is repul.



5 megjegyzés:

aklübisz írta...

nem vagyok valami nagy czukirajongó, de ezek a képek iszonyatosan bejönnek, a színek nagyon faintosak. illusztráljál már a zolikának valamit, ne is foglalkozz azzal hogy ő mit akar, tuti jó lesz ahogy te elképzeled.

aklübisz írta...

most latom, ez a juditka meg az ervin ahogy mindig mennek valahova.

Csárli írta...

Eloszor nem Ervinke akart lenni, de aztan olyan olyan lett. :) Ezek a -sohaelnemkeszulo- rajfilmem reszei. Majd rajzolok a Zolinak is, amugy nehezebb, mint ceruzaval. Nem gondoltam volna. Ugy fogom mar az egeret is.

aklübisz írta...

van rajzpadod?

Csárli írta...

nem tudom, az mi. phto filtre nevu progival csinalom.