2012. október 20., szombat

Storno

Az elozo kivansagom nem valik valora, jovo heten mar akar havazhat is.
Grrr...

Mivel nincs sajat kepem (se gepem, se cd/dvd meghajtom, viszont szeretem, ha mindenhol van kep), kerestem egy oldalt, ahonnan szerzoi jogok megsertese nelkul hasznalhatok kepeket (amig en lehetek a szerzo).

Ez egyebkent egy toszkan tajkep. A regi szep idokben nagy almunk volt Eva baratnommel, hogy elmegyunk oda egyszer festeni. De sajnos (eddig) csak alom maradt. Mint annyi minden. Egyebkent is nosztalgikus hangulatban vagyok, mert talaltam egy regi naplot, ami a gimis eletem zurzavaros-tinis-"mindenki utal" vilagaba teleportalt most vissza par orara. Hat, big smile.




Copyright (c) 123RF Stock Photos

3 megjegyzés:

aklübisz írta...

dehogynincs.

aklübisz írta...

aze ne vicceljunkma

Csárli írta...

Sajna minden gepemen meghalt a cd-lejatszo, a fenykepezomnek pedig nincs meg a kabele. de nekem tetszenek ezek a kepek es Toscanaban meg nem fenykepeztem :)