2012. október 25., csütörtök

Csicsoka

Apukam termesztette, meg soha nem ettem eddig, szerintem eloben nem is lattam. Kaptam egy zacskoval, amit el fogok kesziteni.
Nem ma, mert hianyzik ketto hozzavalo. A 3-bol.
Az egyik a csicsoka lesz, amit vekonyabb szeletekre fogok vagni, es bele egy tepsibe.
Utana finomra vagott fogkhagymat szorok majd ra, kis so, es tejszin, es hagyom, hadd suljon meg. Lehet, kis sajtot is reszelek majd ra (fustoltet talan?), vagy tejszin helyett tejfolt fogok hasznalni. Holnap meglatom es elmeselem.

Apuka paprikas csicsoja is finom volt. Viszont most eg a gyomrom, eletemben eloszor, lehet, hogy nem az, de igy kepzeltem, hogy milyen lehet a gyomoreges. Lehet, nem birja az ilyen egeszseges cuccokat. Ha holnap is eg, akkor igen es lemondok csicsokarol. Annyi hasznom azert van belole, hogy talaltam egy szot, amit nem tudok nemetul.

Tegnap a megbekeles kapolnaja elott mentem el. Legalabbis par eve meg biztosan ott volt, de meg nem gyulladtak ki az utcai lampak. (Egy kiscican is majdnem athajtottam, de meg idoben eszrevettem.) Majd valamikor megnezem.

Ennyit mara, most meg takaritanom kell, itt voltak a csoszerelo mesterek, es "nagy port vertek".

Nincsenek megjegyzések: