2009. október 17., szombat

na, de gyorsan megy az idő

azóta
már nincs olyan nagy meleg és nem megyünk bicajozni sem
a héten beütött a zimankó, eső, hideg, a lábujjaim megint kezdenek dagadni, na ez nem hiányzott, de túlélem,
azóta voltam
állásinterjúkon, kerestem, nézelődtem,
feladtam, elkedvtelenedtem,
vezettem, játszottam,
aztán egy hónapja már
találtam végre valami nekem valót
ahol játszhatok a nyelvvel,
dolgozhatok emberekkel,
és ráadásul még segíthetek is egy nemes ügy érdekében,
most már jó lesz
kis iroda, barátságos főnök, akiből Isten sugárzik,
Pedrónak is van helye,
lehet, hamarosan elköltözünk
találtunk egy kis lakást a munkahelyünktől 2 méterre
meglátjuk
valamelyik nap találkoztam Éva anyukájával és elmentünk hozzá
látogatóba
Éva jól van, most valószínűleg kórházban
Ima érte
ma szabadszombat,pihenés, nameg
végre már jó alaposan kitakarítok nálam
valahogy nem volt időm eddig
na ennyit rólam

Nincsenek megjegyzések: