2009. október 27., kedd

idézet anyukától

"törvényszerű, hogy minden hónapban történik valami az autóval? mások megússzák 100 évig koccanás nélkül..."
valahogy nagyon szerencsétlen vagyok mostanában, -már vagy 4 hónapja
tényleg
egy hónapig nem láttam azt a kátyút, ami ma este sikeresen meglékelte a kerekemet
annyira fölösleges nehézségek történnek
nem tudom, miért vagyok mostanában ilyen peches.
az jó, hogy életben maradtunk,
meg nem borultunk, karcolódtunk, koccantunk, ilyesmik, de mégis
annyira bosszantó, hogy lehetséges az országút szélébe "beleépíteni" egy gödröt?
ráadásul kanyarba, hogy ne is vedd észre, csak ha belementél?
hétvégén keresztéknél szülinapoztunk, nagyon jó volt, ági-ricsi is itthon voltak, hosszú hétvége, nameg pénteken költözünk :)
jók a holland képek aklü! szívesen lennék én is ott -egyszer:)

1 megjegyzés:

aklübisz írta...

én nem úgy látom hogy peches vagy :)

örülök h tetszik, egyszer majd odaköltözünk, és meglátogattok