2009. július 26., vasárnap

utolsó este gran canarián

csak otthon ülünk, tévézünk, játszunk

az esti film egy légikatasztrófás, hát persze, rögtön gondoltam, szerintem már csütörtök este is leadták, hátha sikerül pénteken hazamennem... :)
azért fura, arra gondolok, amikor megérkeztem, és minden olyan idegen volt, és mennyi jóbaráttal találkoztam, aztán elkezdődött anagy utazások sorozata, de ide mindig visszatértem, most már ismerem az egész várost, pedig hányszor eltévedtem a félkör-alakban épített utcákon! :)
mikor először leszálltam itt a gépről, és valahogy más volt a levegő, már megszoktam
azt is, hogy nem lehet csapvizet inni. nem mérgező, csak sós
és a nagy sziklák és az a rengeteg víz mennyire levett a lábamról
örök szerelmem, kanári szigetek, fuerteventura és lanzarote
hiányozni fogtok!


Nincsenek megjegyzések: