2009. július 21., kedd

lehet hogy hülye vagyok

de ma hazamentem, mint juditka a dunáról
elegem lett arrogáns főnököm viselkedéséből, elköszöntem, felhívtam az ügynökségemet, hogy már nem dolgozom a dunas-ban,
és ennyi,
csak a gyerekeket sajnálom, jó kis csapat voltunk
a egész egy hülye kis történet, nem olyan jelentős,de már csak ennyi kellett, hogy beteljen a pohár
annyi volt, hogy tegnap ugye kalóz-nap volt
ma angyalokördögök napja, de ma jött egy csomó gyerek, hogy ők is szeretnének kalóz-sisakot
és mivel ez nem egy iskola és nem is koncentrációs tábor, természetesen elkezdtünk megint kalóz-sisakokat gyártani
erre a főnököm kiborult, hogy a ő a miniklub főnöke, és mivel nem azt csináltam, amit ő mondott, ezért ma 7kor az étterem előtt állhatok (ez egy "büntetés" :)
akkor mondtam neki, hogy nem, akkor inkább mostantól megyek szabadságra, és csüssz
most mindjárt jön az ügynökség-főnököm, beszélni erről, szerencsére ő is -és mindenki- tisztában van vele, milyen körülméyek vannak most a dunas-ban
mindegy, szabad vagyoook!!! :)

1 megjegyzés:

aklübisz írta...

jól csináltad :D