2009. július 20., hétfő

4?

tamas, du bekommst eine 5!!!
most nem tudom, 4? vagy elrontottam a szamolast? hetfo-kedd-szerda-csut-pentek, vagy a hetfot mar nem szamolom, na jo :)
ugyis hamar elmulik
ma nem vagyok valami jol
valamit ettem, es faj a hasam egesz nap.
de mar terden is kibirom ezt a 4 napot :)
ma kaloz nap volt miniklubban, ilyenkor delelott kaloz cuccokat barkacsolunk, delutan meg nagyoon izgalmas kincskereses, ami ma elmaradt, mert tul sok uj gyerek jott, akik szinten akartak kalozsisakot meg tavcsovet.
na mindegy, holnap bepotoljuk ;)
tegnap szabadsag :) hu de jo volt, csak pihenni es nem gondolni semmire, ami a munkamhoz kapcsolodik
ezenkivul elsoztam egy tojasrantottat, ehetetlenul,
foztem pudingot,
setaltam, msn-eztem,
rajzoltam terkepet,
es aludtam
a fizetesem mar megint kesik, a sp. bankrendszerbol kezd elegem lenni, mindig van valami...
mult honapban bezart az a bank, ahol nyitottam a szamlamat, es 1 hetig tartott, amig atvettek egy letezo fiokhoz, remelem megjon meg, mielott elmegyek, mar 16-a ota jon
mar varom a vasarnapi pecazast!!!!!!
pedro is :)
neki nincsenek ilyen csaladias elmenyei
biztos jol fogja magat erezni
heikevel is beszelgettem tegnap ejjel,
nagyon szeretnek, hogy jojjek...
de elobb haza, a tobbit majd meglatom

1 megjegyzés:

kisstm írta...

Ma "véletlenül" találkoztam az Évával, mondtam hogy jössz, örült, vár.