2009. július 5., vasárnap

19

Új hét az új hotelben, egy régi csapattal, akikkel még okróberben és febrárban dolgoztam együtt Fuerteventurán. Különös, ahogy az utak összetalálkoznak megint... :)
Egy olyan ár is a csapatban van, akikkel majdnem minden hónapban együtt laktam a Fiesta-lakásban pár napot, Gran Canarián. És most mindannyian itt vagyunk.

Első éjjel máris belecsöppentem egy musicalbe, Cats, nagyon élveztem... :) Még be kell tanulnom néhányat, High School Musical, és még ki tudja mit, erre a 3 hétre. Még mindig nem dntöttem, de lassan itt az idő.
A főnököm tudni akarja, most mi lesz. Számíthat-e még rám augusztusban, vagy ennyi volt...
Szeretnék, ha maradnék, nem tuuuuuudom...
De először is pihenés otthon. OTTHON :)
De hogy aztán mi lesz...

1 megjegyzés:

Bedekovits Tamás írta...

Judit, jól értem? Lehet hogy nem mész vissza? Amúgy várlak! :-) Most beszéltem Nagy Katával, kérdezte mi van Veled. Én meg kipaokltam. :-) És Ő azt mondta: "Wow, ez igen!" Z.Tamás