2009. június 28., vasárnap

NA

kedden letelik az egy honapom a hotelben, ahol eloszor voltam egyedul
"sajnos" visszajon a kollegam, elment szabadsagra, es nem volt benne biztos, hogy folytatja itt, de megis...

megertem, nagyon klassz hely, minden nap lebicajozok maspalomasba, 10 perc, sut a nap, a hegyek reggelente olyan szepek, kicsit sportolok a vendegekkel, vizilabda, petanca, ijaszat, loveszet, ping-pong, aztan tekerek haza, 4 ora pihenes, es irany vissza mini-discozni a sok kis spanyol szlovak cseh nemet angol gyerkoccel, aztan show-time es vege

a legjobb ha en csinalom a showt es nem kulsosok jonnek pl allat show, tanc, vagy divatbemutato, hanem olyankor jatek-esteket rendezek nemek harca, vagy kviz, karaoke, mikor hogy
a bicajom sajna mult heten szetesett
eszmeletlen jo egy gep, reggelente csak felszalltam, kettot tekertem, aztan maspalomasig meg sem allt, vissza persze kemenyebb volt, vissza a lejton,... de egyik ejjel leesett a pedalja. masnap kaptam egy masik cangat, amig meggyogyul a masik, de ezzel ketszer annyi az ut
faraszto

majd meghalok ugy kell tekerni
fura, most hogy a "szorakoztato-iparban" dolgozom, oda kell figyelnem mindenre, hirekre, orszagokra, tegnap gyorsan ossze kellett raknom egy emlekestet a "kiralynak", jo lett

marcsak egy honap...
utana mi merre hany meter???
fogalmam sincs
pedro menne, en maradnek
most vagy gyoz valaki vagy nem :)
szeretem a meglepiket...
na joejszakat
megyek alunni
mat itt is ejjel van, nemhogy nalatok :)

1 megjegyzés:

kisstm írta...

Legyen mindig Isten a győztes!