2009. április 29., szerda

az elmult 3 het

kezdem az elejen...
bar nem is tudom, irtam-e mar ezeket, szoval a marciusi pihenes utan utnak indultam. megint
fuerteventura, hotel faro jandia, a varos kozpontjaban, de orultem volna, ha 2 honappal ezelott kerulok oda! nem a hotel miatt, a hotel a legbaratsagtalanabb hely, ahol eddig voltam. gyerek-klub, a kovetkezo tilalmakkal: ne legyenek hangosak, ne menjenek 2 km/h-nal gyorsabban, a medencek kozelebe veletlenul se mereszkedjenek, a hotel jatszoteren meg se mukkanjanak, husvetkor torott tojasokat festettunk, a zenes jatekokhoz nem kaptunk technikat, semmit-semmit nem szabadott, alig vartam, hogy vegre kikeruljek... az utolso napom edes volt, mar minden gyerek hazament, es jott egy angol kiscsaj, 4 eves, Eve, az egyetlen gyerek az egesz hotelben, de egesz nap gyurmaztunk, jatszottunk, anyukaval es vele, edes kistunder,... sajnos az elemeim orok alomra szenderultek, ugyhogy KEPtelen vagyok, majd kesobb... mañana. :)

csak a kedvenc recepciosomtol koszontem el, es maris irany gran canaria, megint. a hajout... khm, eloszor lettem tengeribeteg, tanulsag: ne bamuld a vizet, ahogy egyik pillanatban a korlat alatt lathato, utana folotte. a hullamokat se bamuld. amikor ugy gondolod, nemsokara megerkeztek, es kint, a korlatnak tamaszkodva szeretned nezni a kozeledo "kincsesladat", inkabb csukd be a szemed es aludj meg felorat.

meleg fogadtatas, vegre itt
ujabb valaszut: lanzarote a regi ugynoksegemmel, vagy gran canaria egy ujjal???
ujabb kaland: canarian maradok.
es mikor bekoltoztem az uj lakasomba, rajottem, mi hianyzott eddig: kepeket kirakni a falra, kutyuket a polcra, a cipoimet a teraszra rakni, valahova hazamenni. nem hotelszoba, most nincs takaritonom, nem kapok reggelit a szamba bele, nem cserelik naponta az agynemumet es a torulkozomet, de van egy OTTHONOS kis lakasom, vegre. asszem ez hianyzott eddig.
persze az utazas is fog... lanzarotet szep lett volna meg egyszer latni...

a mostani ugynoksegem IS roppant segitokesz, kedves, egy keresuk van iranyomba: ITT az ideje elkezdenem SPANYOLt tanulni. Eddig valahogy csak angol, nemet, holland vendegekkel volt dolgom, de most MELYVIZ...

most meg itt vagyok, 1 honapig meg utazo animator leszek, de csak a varoson belul kell minden heten egy masik hotelben dolgoznom, amig nem kererulok a vegleges helyemre. a repjegyem meg nincs meg, de nezegetem, majd feljottok ertem?

1 megjegyzés:

aklübisz írta...

figyu és mikor lesz nerdszeresen neted is, úgy elcsacsognék már veled picit