2009. március 17., kedd

nagyon hulye vagyok???

szoval az a nagy pazar szallo
csillogas villogas
pentek este kezdodott a gondolat
a szulinapomon amikor legszivesebben barhol lettem volna, mint a hotelben nevetgelni a vendegekkel meg tancolni
es szombat reggel
mikor felebredtem
arra gondoltam: nem tudom tovabb ezt es itt
csomagolas, hajo, ut gran canariara pedrovan a magyar barataimhoz
naluk lehetunk amig nem talalunk valami munkat
de most tenyleg nagyon kellett aaaz EL EL EL
aztan megy tovabb persze
valahol, valami
anglia most eltolodott egy kis idore
sporolni szeretnek amig nincs valami biztos
a regi ugynoksegem keres kerdez ajanl
a hajon olyan szabadnak ereztem magam
es csakazertsem mentem ki a tetore, mint mindig, hogy nezzem, ahogy lassan elhomalyosodik a csodak szigete
a talalkozasok meglepetesek bucsuk keserusegek szigete
a feher fekete homokos hegyes volgyes kedvenc sziget
most uj elet
meg nem tudom, mit merre
hogy miert
ami nem tesz boldogga, azt jobb nem csinalni
ha van mas valasztasom
merre visz most az ut
:)

Nincsenek megjegyzések: