2009. február 3., kedd

új lapot kezdek

Copyright (c) 123RF Stock Photos
már nem tervezek
csak hagyom történni a dolgokat
nem tudom, merre menjek most

múlt héten béreltem egy kocsit
és beutaztam fuerteventurát végre
a kedvenc szigetemet
gyönyörű :)
fantasztikus nap volt, napsütés
hegyek, óceán
hullámok
és kanyargós hegyi utak
és suhanás

aztán meg akartam látogatni valakit
kellett volna egy barát, akivel beszélhetek, csak úgy
és csak ültem a kocsiban közel a hoteléhez és
gondolkodtam
és
csak vártam

most megint gran canaria
vasárnap megint fuerte

csak nagyon hiányoztok
mindenki
messze vagyok

3 megjegyzés:

kisstm írta...

Itthon is sokan kérdeznek, szeretnek, várnak...
Mindenhol örömet tudsz okozni.
Lassan lejár a félév, megvan már a jegyed visszafelé?

kisstm írta...

Te egyedül veuzettél??????? Hogy ment? Nem felejtetted el?

aklübisz írta...

és hozzánk mikor jössz?