2008. december 16., kedd

szigetfesztival :)

Copyright (c) 123RF Stock Photos
vasarnap ota gasztronomiai elmenyaradatban van reszem, osszeismerkedtem magyarokkal, a legkulonfelebb tortenetekkel, elmenyekkel, emlekekkel, olyan erdekes, es nagyon jo erzes foldiekkel:) talalkozni itt olyan messze, csupa erdekes ertekes kedves ember akik ugyanazon a nyelven beszelnek
a gulyas hmmmmmm leirhatatlan annyi honap utan megint magyar izeket erezni (kotanyi:)
amugy jol vagyok, kicsit mar unom a varakozast, vasarnap indulok lanzarotera
most kaptam egy ajanlatot egy egeszen mas cegtol, de nem tudom!
biztonsagban erzem magam ennel a cegnel, csaladias, baratsagos, most atmenni mashova,... nem tudom. !!!! merjek, vagy ne merjek... soso
az elozo fotosorozatbol kivettem valamit, azert lett az eleje olyan eldolgozatlan, az elso "kilato" kepet megsem tettem fel, azt hiszem, kegyeletserto lett volna...
na mindegy, megdobbento volt, csak nem blog-tema

1 megjegyzés:

kisstm írta...

mikliferibácsi ott volt 1 kiállítás megnyitón 87 éves