2008. december 14., vasárnap

sallalaaa

Copyright (c) 123RF Stock Photos
udv minden foldlakonak gran canariarol mar megint
a repulout annyira szeeeep volt csak nem lehet leirni hoho :)
de mintha megallt volna ott az ido
es csak ket sziget kozt lebegve
semmi nem volt fontos, semmi nem foglalkoztatott, semmi gondolat csak bamultam
es olyan biztonsagban ereztem magam
hogy nem tortenhet semmi velem, ami nincs mar egyebkent is tervben jopar eve
jovo heten repp vissza
aztan repp a szivem csucskere fuertere
voltam itt a hegyekben baaaaaaaaa
csak annyi mielott a kepeket is elhozom, hogy az egyik kilaton beleszedultem a latvanyba
a panorama a horizont hogy latod, hogy baaaaa a fold tenyleg gomb alaku
aklu latom az iroi venad megint beindult nagyon orulok neki sok kedves percet okozott
amugy megismerkedtem egy magyar csapattal es ma GULYAST fogunk vacsizni!!! VEGRE

GULYASS
GUULYAS
GULYYYAS

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :D
mar harmadik advent :) olyan gyorsan megy az ido
es Istenem, de nagyon koszonom ezt az idoszakot, mindenhol jo, de legjobb Veled :)

1 megjegyzés:

kisstm írta...

örülök az írásodnak nagyon fogsz hiányozni már megint egy karácsony nélküled szeretünk