2008. december 1., hétfő

lanzarote

Már 2 hete új szigeten.
3 nap Fuertén, még egyszer találkozni az ismerőseimmel barátaimmal, szép volt.
Péntek este Justin szülinapját ünnepeltük, ahol szintén – nem is értem, hogyan-, ott volt Ő is, egy teljesen zártkörű rendezvényen, ahova véletlenül ő is hivatalos volt.
Miért. Báááá. Mintha direkt kereszteznénk egymás útjait megbeszélés nélkül. Ráadásul az ex-hotelemben is táncol. Miért is ne.

Másnap séta Jandia felejthetetlen partján, a legszebb amit életemben valaha láttam.
Az utam Lanzarotéra izgalmas volt és veszélyes… Inkább le sem írom az egész sztorit, de HÁLA a JÓISTENNEK, hogy egyben megérkeztem.

Az út csak 15 perces, és át lehet látni egyik szigetről a másikra. Gyönyörű. Fuerteventuráról Lanzarote vörös vulkánjai és Playa Blanca (fehér part) fehérre meszelt épületei látszanak, Lanzarotéról pedig Fuerte barna hegyei, völgyei… Fantasztikus. Még nem indultam felfedező útra, majd keddenként. Jövő kedden Timanfaya a célpontom, egy nemzeti park vulkánokkal, kráterekkel, holdbéli tájakkal, tevékkel… Várom :)
Ma szabad estém van, holnap pedig indulááás!!!

Ma utazott el az egyik kedvenc családom. Ma egész nap azon mesterkedtek, hogy beledobnak a medencébe. Nem sikerült, gondoltam, megszerzem nekik ezt az örömet, de nem voltak elég kitartóak. :) Ráadásul már nincs olyan nagy meleg, mint eddig... Na lallala
kezdek kifogyni a szavakból...
olyan vadregényes most az élet

1 megjegyzés:

kisstm írta...

Örülök neked. Jó lenne igazából is dumálni ezekről... pussz! Ann Yu