2008. október 29., szerda

Újra úton

Copyright (c) 123RF Stock Photos
Megyek tovább.
Már megint megszoktam egy helyet, és már úgy beleéltem magamat, és megint vége.
Másik hotelbe kerülök néhány napon belül. Adios Fuerteventura! :) a nagyon nyugis sziget :) nem napozok többet a barna partodon, nem mászkálok a kopár hegyeken, és nem fogok éjszakánként kifeküdni hallgani az óceán zúgását (itt:)), ahogy a hullámok a parthoz csapódnak, és csillagokat bámulni, mert még sehol nem láttam egyszere ennyit. Csillagtérkép a éjszaka, és ahogy a Hold feljön a sziklák mögül... Varázslatos.
2 hete még könnyen távoztam volna, de most találtam egy jóbarátot, akit itt kell hagynom és a többieket is, meg mindent megkedveltem.
Útirány még nem biztos. :) Valamelyik sziget a közelben, Gran Canaria, vagy Lanzarotte. :)
Szóval majd jelentkezem, addig is üdv, minden jót, csók.

Nincsenek megjegyzések: