2008. augusztus 14., csütörtök

javítás

a VISTA az nem hullócsillag, hanem LÁTTAD???
csak annyiszor hallottam, hogy azt hittem az. a hullócsillag valami STELLA és még valami
nagyon szép nyelv az olasz. szeretem.
és a junior kamp a legjobb. amikor egyik helyről a másikra megyünk, és találkozunk más animációs csoportokkal, akkor kórusban köszönünk nekik: ciao corpo de ballo, ciao mini-club,... és mindenki junior kamp vezető szeretne lenni. :) ma az egyik fiú beleesett egy csapdába, pár srác ásott a parton egy 3m mély gödröt, leterítették egy türcsivel, és várták, hogy mi lesz. --> holnap el kell hagyniuk a kempinget.
most megint alessandróval vagyok beosztva, ő sokkal viccesebb, mint denise (ővele kezdetekben volt egy kis nézeteltérésünk, és azóta sem tudunk zöld ágra vergődni, mint tűz és víz)
örülök
most még játékokat kersek, aztán alvás
tegnap túl sokáig fent voltam, a kedvenc táncosommal elmentünk táncolni
ez mindig külön élmény, mert mindenki irigykedve néz,hogy mi (ő) aztán tudunk (tud) :)
a gobelin képem még mindig nincsen ksz, de alakul
üdv mindenkinek

Nincsenek megjegyzések: