2008. május 9., péntek

15

Wer loslässt, wird nicht ärmer. Im Gegenteil: Er bekommt die Hände frei für etwas Neues. Jürgen Werth

Valami olyasmi, hogy:

Aki elenged, nem válik szegényebbé. Ellenkezőleg: szabadok lesznek a kezei valami új számára.


Ma reggel szemüveget kerestem. Áronkám elveszítette a játszótéren, aztán együttérezve keresésbe kezdtem, eredménytelenül... Hú, még emlékszem, milyen erős szemüveghez kötve élni. Amikor csak az orromig látok nélküle, és a legnagyobb katasztrófa volt, ha eltört, és egy hetet kellett várni, amíg megjavították. Remélem meglesz, még meglátom, mit tehetek ezügyben.
Amúgy varrok.

Ja, és ma. Jajj. Megkérdeztem néhány ifjat, hogy szándékoznak-e az általuk jókedvűen darabokra tördelt műanyag csődarabokat a játszótérről más helyre szállítani, de aztán én lettem a hibás, meg a minek szólok bele. Pont erről olvastam reggel, lefordítva kb. annyi, hogy jobb, ha nem szólsz deviáns személyiségekhez, mert csak aki bölcsességgel rendelkezik, fogja megérteni, mit szeretnél. Akkor erre sajnos nem gondoltam.
Soso.

Nincsenek megjegyzések: