2008. május 16., péntek

11 I HAVE MY DRIVER LICENCE!!! :D

Ritka egy rövid nap volt ez a mai, ritka egy rövid hét... :)
Annál mozgalmasabb, ugyanis ma délelőtt

11 : 30

-kor sikeresen letettem autóvezetői vizsgámat!!! :)

Juuuuuhhhhhhhúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!! :)

Elég balosan indult a nap, bár jól kialudtam magamat, hoztam a szokásos szétszórt formámat. Először nem találtam a személyimet és anélkül nem lehet vizsgázi. Ez az időpontom előtt fél órával lehetett. Mindig a pénztárcámban van, természetesen kivéve ma reggel. É.néni kedves rögtön el akart indulni hozzánk, de aztán csak megtaláltam a táskám egyik mellékzsebében. És reggel, indulás előtt 2 perccel döntöttem mégis úgy, hogy ezt a táskát viszem magammal!
A városban ma újrafestették a csíkokat, rengeteg akadály, torlasz, festőgép, útfúró volt, de általában sikerült jól reagálni ezekben a helyzetekben is. Naaa, nem ragozom, sokat bénáskodtam, viszont a lényeg, hogy vége. A reggeli kocsikázások és beszélgetések viszont hiányozni fognak. Nagyon is! :)
Végre szusszanás, még egy kicsit belehúzni és már itt is van a nyár. É. néni a legjobb fej! :)


(Aztán rutin szemvizsgálaton voltam, hát amit én ott felnőtt fejjel levágtam... De mit fogok érezni? Ugye nem fog fájni? Stb. Szerdán még vissza kell mennem, de Istennek hála, eddig egyik félelmem sem igazolódott be, minden ép, tiszta és tökéletes.) Hála érte.

Nincsenek megjegyzések: