2008. április 28., hétfő

Ma ilyen sokat írok


Ilyesféle táskákat varrok mostanában. Olyan izgalmas a varrás, ahogy az anyag és a minták alakulnak, szeretem.
Sajnos nem tudok több képet feltölteni, valami hiba van az oldalon, talán holnap. Már úgyis álmi vagyok, lemegyek a szobámba, persze ahogy ismerem magam, még hajnali 2ig olvasni fogok, vagy festeni.
Ágika már Prágában van, nagyon tetszik neki, a repülőút is nyugodt volt, most nem volt semmi vész, mint ősszel, amikor Hamburgban nem tudott leszállni a gép. Szegényt úgy sajnáltam, hogy az első repülése ilyen félelmetes volt, vihar, villámok, sötétség. Felhívott a reptérről, hogy inkább vonattal jön tovább haza :). A legutóbbi utam nekem is ijesztő volt. Fújt a szél, és a gépünk másfél órán át csak hintázott. Jobbra, balra. Le, föl. Néhányszor lepergett az életem a szemem előtt :). Nagyon aranyos, idős házaspár ült mellettem, és a nő is végig idegeskedett meg sóhajtozott. Az út végén aztán csillogó szemmel rám nézett, és boldogan azt mondta, hogy "Leszálltunk!" :)

Nincsenek megjegyzések: