2008. március 12., szerda

azon gondolkodom,

hogy milyen lenne, ha találkoznék a 15 évvel ezelőtti önmagammal. a 10éves kiscsajjal, aki én voltam. cérnahangján szégyenlősen köszönne és leülne mellém a padra. mit gondolna rólam? tetszene neki ahogy élek, ami lett belőlem, amilyen vagyok? így képzelte ő is? erre gondolt, amikor tudat alatt megfogalmazta, mihez szeretne majd kezdeni? még olyan csodálattal nézi az "öreg" 25 éveseket. megfogadja, hogy soha nem fogja kipróbálni a dohányzást (én igen), soha nem fog inni (én igen) 25 éves korára már rajzfilmrendező lesz (én nem), lesz egy kedves férje és legalább 3 gyereke (nekem nem).lehet, hogy kicsit csalódott lenne, viszont sok dolog tetszene neki. mennyi mennyi útelágazás volt, ahol annyi dolog közül lehetett választani! de a bennem lakó kiscsajszit akkor sem akarom megbántani és nem leszek hűtlen a gyerekes -de nem gyermeteg- elveihez. kell néha visszamenni és megkérdezni őt is. mert ő még őszinte és csalhatatlan kisember. ezen gondolkodom most.

Copyright (c) 123RF Stock Photos

Nincsenek megjegyzések: