2008. március 15., szombat

A feje tetejére állt minden

Tegnap. Elmentem vezetni. Nagyon rossz volt, az egész hét fáradtsága rátelepedett a vállamra, mint a Szimi, aztán tanfolyam. Odamentem a mentőállomásra, leültem és vártam. És ahogy volt egy perc, amikor nem volt rajtam semmi felelősség, nem kellett figyelnem, nem kellett gondolkodnom és felügyelnem, kifolyt egy csomó könny a szememből. Na, mondom mi van, ne hisztizzek már. Aztán felhúztam magam azon (most már vicces), hogy a tanfolyam vezetője már 2 percet !!! késik, és hazamentem a tesómékkal.

Aztán kórus, ami nagyon jól esett, megmozgatni néhány liter levegőt a tüdőmben, ez tényleg hatásos. Viva la musica!
Este még lenéztünk a Serranóba, kicsit vitatkoztunk, hogy most mi van, de erről majd máskor, mert most már késő van, és fáradt is vagyok.
Még annyit, hogy elmentem a cicagyógyszerért, és az állatorvos azt mondta, hogy lógok neki egy reklámtollal, és találtam egyet a táskámban, egy kék Volksbankos tollat és a kezébe nyomtam, és nagyon örült neki! Ilyen még tuti nincs a gyűjteményében. Ezt mondta. Mondjuk most már nekem sincs. :)

Gute Nacht!
Ma beszéltem a "családom" következő au-Pair-ével. :) Köszi a fordítást, É.!

Copyright (c) 123RF Stock Photos

Nincsenek megjegyzések: