2009. május 11., hétfő

kemenyen dolgozunk

nyertunk meg 2 hetet a probakra, kemenyen tanci, zene, tanulas, minden
most minden heppi
kivettem a szabimat augusztus vegere, izeeee
elsejere :)
ugyhogy jovok 1-2 hetre haza vegre :)
befejeztuk a greaset, finomitani kell meg, de nagyon elvezem :)
most meg tuti itt vagyok egy darabig, juniustol meg egy masik hotelben is kell dolgoznom
egyedul, vagy segitovel meg nem tudom...
ma nagyon meleg nap volt
setaltam vagy 2 orat, elveztem a napsutest
a meleget
aztan otthon, kave, takaritas, lassan megyek aludni
holnap latin tancot tanulunk...
kell az ero. az en magyar (bocs a kivetelnek:) robot mozgaskultuyramnak igen megerolteto a csipomet 360 fokban forgatni
de dolgozom rajta :D
olyan jo kis csapat ez, 2-vel mar dolgoztam regebben fuerten, jo volt ujra talalkozni, meg jon meg egy ismeros,...
aztan megint tovabballok, de kozel maradunk egymashoz
most mar nem vandorlok szigetrol szigetre :)
csok

2 megjegyzés:

Bedekovits Tamás írta...

360 fokos csípőfordulat!?!? De Judit! Ez még nekünk, "Z"-knek is durva... :-):-):-)

kisstm írta...

Nehogy elsején utazz haza!!! Itthon KELL lenned 2-3 nappal az esküvő előtt LEGALÁBB!